Warsztaty fotografii ślubnej - słów kilka...

Człowiek uczy się całe życie... tak, wiem jak kończy się to przysłowie. Może to i prawda, ale nawet jeśli tak jest to, ja naprawdę uwielbiam uczyć się nowych rzeczy! Nawet jeśli wydaje mi się, że co nieco już wiem :)
W związku z powyższym udałem się na ślubne warsztaty fotograficzne!
Całego tego zamieszania, które zwie się warsztatywzlodziejewie.pl nie da się opisać słowami - wiem, brzmi banalnie... 
Minęło już naprawdę sporo czasu odkąd wybrałem się do Złodziejewa. Jak to pamiętam?
Przyjechałem w zasadzie dużo wcześniej niż mnie o to poproszono, ale ilość kilometrów jaką miałem do pokonania oraz fakt, że wyruszyłem w tę trasę po raz pierwszy zmuszała do założenia większego marginesu  - tak na wszelki wypadek. 
Mimo to Marcelina przywitała mnie tak szybko jak tylko mogła. Pierwsze wrażenie znakomite, a potem było już tylko lepiej.
Powoli pojawiała się grupa – bardzo różni ludzie, różne charaktery, temperamenty, osobowości, ale wspólny mianownik był oczywiście jeden: fotografia!
Pierwszego (i trzeciego) dnia warsztaty prowadził Karol Kalinowski, drugi – zdjęciowy – dzień to zajęcia z Jackiem Batkowskim. Obaj panowie to profesjonalizm w najczystszej postaci. Dodatkowo kopalnia wiedzy i niesamowita otwartość. Prowadzący dzielili się wiedzą bardzo chętnie, a ogrom informacji jaki przekazywali robił potężne wrażenie! Pozowała nam - ze swoim narzeczonym, a już wkrótce mężem - Olga Kamińska, zatem - mega czad!
Z kwestii technicznych:
Zakwaterowanie fantastyczne – cudowne pokoje, przepiękny wystrój.
Kuchnia tak smaczna, że czułem się jak u Mamy czy u Babci!
Modelka – klasa światowa!
Prowadzący znakomici!
Atmosfera wspaniała!
Jednym słowem – jak wygram w lotka, melduję się na każdych warsztatach – nawet jak będą z fotografii post mortem!

Myślę, że nauczyłem się wiele. Mam nadzieję, że będę mógł to wykorzystać sprawiając radość wielu parom :) 
Dla potwierdzenia zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć mojego autorstwa...


















Wszystkie fotografie są mojego autorstwa: wojciechkapuscinski.com

Powstały na warsztatach fotografii ślubnej: warsztatywzlodziejewie.pl

Pozowała z narzeczonym Olga Kamińska: olgakaminska.com

Komentarze

Popularne posty